PLA D’ORGANITZACIÓ DE CENTRE PEL CURS 21-22

Benvolgudes i benvolguts,

us enllacem el Pla d’organització del centre,

d’aquest Pla volem remarcar el fet que el claustre ha prioritzat la lliure circulació dels alumnes als patis de Primària i Secundària per tal d’afavorir les interaccions socials de l’alumnat, la qual cosa comporta  l’ús de la mascareta en tot moment. Però, atenent l’opinió al respecte d’algunes famílies a les reunions d’inici de curs, hem decidit incloure, dins l’horari lectiu, una sessió de classe fora el pati amb el grup bombolla, la qual cosa permet que els alumnes puguin anar sense mascareta, facilitant així que puguin descansar d’aquesta protecció una estona.

Recordeu que aquest Pla d’organització està subjecte a les directrius que marca el Departament de Salut i Educació en funció de l’evolució de la pandèmia, per tant, s’anirà modificant i esperem poder anar relaxant les mesures.