MATERIAL FESTA FINAL DE CURS

Benvolgudes famílies,

com bé sabeu, el proper dimecres celebrarem la festa de final de curs amb la temàtica de VACANCES PEL MÓN. Cada curs farà un espectacle coreografiat representant diferents països. És per això que us demanaríem que portéssiu, per dilluns o dimarts, el següent material segons el curs del vostre fill/a:

1er:  Han de portar una cinta amb una ploma per posar al cap.

2n: A l’escola crearem un collaret de macarrons, per tant no cal que porteu res de casa. El què si que haurien de portar és samarreta d’un sol color vistós.

3er: Han de portar una gorra.

4rt: No cal portar cap material perquè a l’escola ja els hi pintarem un detall a la cara.

5è: Han de portar una samarreta de color groga o verda.

6è: Han de portar un mocador de roba vermell, blanc o blau per lligar al coll (pot ser un retall de roba però que es pugui lligar fent un llaç).

1rESO: Han de portar un retall de roba blanca per lligar al cap i cal pintar-hi un cercle vermell al mig.

2n ESO: Han de portar samarreta blanca, taronja o verda.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Docents d’Educació Física.