LLISTAT DE CONTES DIADA DE SANT JORDI

Dins el pla de lectura que ens proposa “Cal Llibre” ens fa arribar aquest llistat de contes per celebrar la diada de Sant Jordi (feu clic a la imatge per veure el llistat)

“A Cal Llibre tenim el convenciment i creença que la LECTURA ens ofereix la possibilitat de créixer com a persones, amb capacitat i imaginació per a resoldre els repte’  s que la vida ens presenta.
Sabem que la millor manera d’encomanar les ganes de llegir és fer-ho a través de persones apassionades que ja estimen la lectura. Les seves veus transmeten, igual que feien els nostres avantpassats, els petits grans secrets de la Vida.
Però la lectura no ha de ser mai obligatòria. Esdevenir lector és un procés que requereix d’oportunitats i d’acompanyament. Això és el que fem a Cal Llibre acompanyar, estimular, proporcionar moments que ens duguin per aquest camí i sobretot saber quins llibres poden ser els que ens estimulin a començar-lo i ens acompanyin fins a consolidar-lo.
Aquí en teniu una petita mostra. Tots ells han estat triats entre els que formen part dels llibres que duem a les escoles amb el Pla de Lectura i per tant coneixem les seves virtuts.
Malgrat estar disposats per edats físiques, per una necessitat de l’escola, molts d’ells podrien ser contats o llegits a gairebé tots els cursos, excepte les novel·les i els còmics que requereixen d’una destresa lectora més desenvolupada.

Que sigueu ben feliços descobrint-los plegats i compartint-los! www.calllibre.cat