LES PANERES DELS ALUMNES DE 6è

Ja estan entregades totes les paneres que hem fet els alumnes de 6è, per fer diners per la sortida de final de curs.

Agraïm a totes les famílies i els comerços del poble per ajudar-nos a aconseguir-ho, sense vosaltres no seria possible!!!

I felicitem als guanyadors i guanyadores i us desitgem que les disfruteu! Aquí els afortunats i afortunades!!

La primera panera se l’ha endut en Joan Baucells, la segona  la Glòria Font, la tercera en Joel, la quarta en Josep Manubens, la següent l’Albert Freixer i finalment la més petitona en Josep Puig.

Fins l’any que ve!!!

BONES FESTES!!