INFORME DE VALORACIÓ DE LA PROGRAMACIÓ DE MENÚS

Benvolgudes famílies,

La Subdirecció General de Promoció de la Salut de l’Agència de Salut Pública de Catalunya, en el marc del Programa de Revisió de Menús Escolars (PReME), ha elaborat un informe de valoració de la programació dels menús del nostre centre. Aquest informe el podeu consultar al web del centre dins l’apartat de “Menjador escolar” .

Us informem que, des del mes de juny de 2020, els criteris per a l’avaluació de les programacions de menús escolars han canviat. És per aquest motiu que us animem a consultar el nou consens de recomanacions sobre les freqüències de consum d’aliments i altres aspectes del menú escolar, inclosos a la guia L’alimentació saludable a l’etapa escolar. Edició 2020.

Les programacions de menús es basen en la Llei 17/2011, de 5 de juliol, de seguretat alimentària i nutrició i en els documents “L’alimentació saludable a l’etapa escolar” (2017) i “Recomanacions per millorar la qualitat de les programacions de menús a l’escola” (2017),  de la Generalitat de Catalunya.

Trobareu tota la informació sobre el PReME i sobre alimentació infantil a: Programa de Revisió de Menús Escolars a Catalunya (PReME)

Cordialment,

Direcció