INFORMACIONS DE FINAL DE CURS

Benvolgudes famílies,

Del dilluns 14 de juny i fins el dimarts 22 de juny, últim dia de curs, farem horari intensiu, tal i com es va aprovar en Consell Escolar. L’horari d’Infantil i Primària serà de 9 a 13,30h i, per a l’ESO, de 8,30h a 13,30h. Els alumnes que es quedin a dinar al menjador acabaran a les 15,45h.

Els informes d’avaluació s’entregaran a l’alumnat el dia 21 de juny. Com ja sabeu, a final de curs, si els tutors no us han convocat prèviament i ho creieu necessari, podeu demanar una entrevista per parlar de l’evolució del vostre fill o filla. Aquest curs, el dia d’entrevistes serà el dia 29 de juny de 9h a 15h. Si esteu interessats en fer aquesta entrevista, caldrà que demaneu  cita prèvia mitjançant el correu de la tutora.

Us demanem que només hi assisteixi un progenitor per seguir mantenint la seguretat de tots enfront la Covid-19.

Moltes gràcies!