FESTA DE FINAL DE CURS

Benvolguts a tots,
El proper divendres dia 14 celebrarem la festa de final de curs a l’escola, així com també el comiat dels nens i nenes de 6è.
Els vostres fills i filles us presentaran un conte musical molt bonic, la princesa capritxosa, que serà representat per nens i nenes de 5è i hi actuaran tots els alumnes de l’escola. Per fer aquesta representació necessitaríem que tots els vostres fills i filles aquell dia portessin:
1. Pantalons i samarreta de color negre llis
2. Un davantal de casa (el necessitem tenir a l’escola el dia 12 per fer l’assaig general)
Després del conte, els nens i nenes de 6è ens faran un espectacle de circ que han preparat amb molta il•lusió.
Us hi esperem!!!