FESTA DE FINAL DE CURS. RECORDATORI!!!!

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, el proper divendres 14 de juny, a la tarda, coincidint amb la festa de l’AMPA, es celebrarà l’espectacle de cloenda del curs 2018-2019.

Us recordem que hi ha dos passis en funció del cicle on estiguin el/la  vostre/a fill/a. Si és el cas que teniu fills als dos passis heu d’assistir el passi del germà més gran.

No us preocupeu perquè en els dos torns es farà el mateix espectacle!

Avui rebreu les entrades sol·licitades via agenda dels nens. Si alguna família necessités alguna entrada més que ho faci saber demà dijous a les tutores o passeu per secretaria.

SOBRETOT!!!!

• Porteu les entrades per veure l’espectacle.
  • L‘entrada serà pel pati de primària.
  • A les 15h entraran els alumnes que no es quedin a dinar a l’escola.
  • A les 15:05 entraran el primer torn, els familiars de Cicle Inicial i de Cicle Mitjà, que tenen les  ENTRADES TARONGES  i que s’hauran d’esperar al porxo fins que s’obrin les portes.
  • A les 16:05 entraran  els familiars del segon torn d’Educació Infantil i Cicle Superior  que tenen les ENTRADES GROGUES  i, igual que en el primer torn, s’hauran d’esperar al porxo fins que s’obrin les portes.

Gràcies per la vostra comprensió i col•laboració.

Equip de mestres