ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 18/19

Benvolgudes famílies:

Segons  RESOLUCIÓ ENS/2232/2018, d’1 d’octubre, per la qual s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels Consells Escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics, es convoquen les eleccions per renovar una part dels membres de Consell Escolar del nostre centre.

El procés electoral s’inicia el 5 de novembre de 2018 i finalitza el 14 de desembre de 2018.

Ens dirigim a vosaltres per informar-vos que s’han de renovar 2 representants del sector pares i voldríem animar-vos a presentar la vostra candidatura i així participar en el govern del centre.

Tots els pares, mares o tutors, podeu presentar la vostra candidatura.

Els impresos, per presentar-se com a candidat/a és poden recollir a la secretaria de l’escola i s’han de retornar amb data límit el dia 16 de novembre.

El dia 5 de novembre s’exposaran els censos electorals al tauler d’anuncis d’administració de l’escola, entre el 6 i el 8 de novembre es podran fer les reclamacions corresponents.

El dia 9 de novembre a les 12:30h és farà el sorteig de tots els pares, mares o tutors del centre per designar els membres vocals de les Meses Electorals. (l’acte serà públic a la biblioteca del centre).

Les votacions és faran al vestíbul de l’escola el dijous 29 de novembre de 09:00h a 09:30 h i de 12:30 a 18:00h.

Tenen dret a vot tots els pares, mares i tutors d’alumnes escolaritzats en el centre.

Esperem la vostra participació

CALENDARI

CARTELL

QUÈ ÉS EL CONSELL ESCOLAR?