EL NOU LOGOTIP PER A L’INSTITUT ESCOLA

Després d’un procés de disseny i elaboració de diverses propostes de logotip per al nou institut escola, tenim el plaer de presentar-vos el logotip definitiu:El procés va iniciar-se a principi de curs, a través del projecte Mossèn Cinto va de logos: què volem ser?, en motiu de la transformació de l’escola en institut escola, en què l’alumnat que estrenava el 1r d’ESO van dissenyar vuit logotips diferents. Després d’una primera votació del claustre i tot l’alumnat del centre, van quedar quatre logotips finalistes i, a partir d’una votació popular, va haver-hi un logotip guanyador.

Durant tot aquest procés, diferents persones vinculades al poble de Folgueroles van col·laborar compartint els seus coneixements i donar-nos idees per dissenyar els diferents logotips; entre elles, l’Imma Espona, mare del centre i dissenyadora gràfica, qui ens va explicar les qüestions més tècniques per a l’elaboració de logotips, ens va fer una sessió de crítica dels primers esborranys i, finalment, li ha donat la vessant professional al logotip guanyador.

Volem agrair a tota la comunitat educativa la dedicació i esforç que ha invertit, de manera totalment desinteressada, en el disseny del logotip que ens representarà a partir d’ara en aquesta etapa que vam iniciar al setembre.

Alumnat i docents de l’institut escola Mossèn Cinto