DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

Cada 30 de gener des de 1964 es celebra el Dia Escolar de la No violència i la Pau (DENIP), commemorant la data en la qual va ser assassinat, el 1948, Mahatma Gandhi.

Al llarg d’aquesta setmana anirem treballant les propostes  de FundiPau que aquest anys es centren en  com abordar la discrepància, connatural a la convivència. La diversitat de parers no ha de ser motiu de trencament de relacions, ni d’imposició, ni d’actituds violentes. La manera de relacionar-nos i d’interactuar amb els altres pot contribuir a la construcció d’un món més acollidor.

També participem en l’eina col.laborativa  del MAPA DENIP 2018

A la biblioteca tenim llibres i revistes relacionats amb la Pau i la no violència.