COMIAT

Em vull acomiadar de tots vosaltres amb un agraïment, ha estat un plaer compartir aquest 15 anys amb tots : alumnes, companys, famílies, Ajuntament de Folgueroles i de Tavèrnoles, entitats i molts voluntaris que m’heu acompanyat dia a dia.
Estimats alumnes, us recordaré molt bé, us he vist fer-vos grans, recordo el dia que us van venir a matricular, el dia que ploràveu pel passadís, els dies que m’heu fet riure i els que m’heu emocionat ….i tantes i tantes anècdotes, gràcies!! ! marxo carregada d’afecte i empremtes de colors.
Ha arribat el moment de dir-vos adéu a tots públicament i desitjar-vos el millor, se que l’escola continuarà innovant, amb inquietuds i sempre treballant per aconseguir el millor pels seus alumnes , sent un equip que aconsegueix els seus objectius , estic molt orgullosa d’haver-ne format part .

“Molta gent petita, en llocs petits, fent petites coses, poden canviar el món”       Proverbi africà

1. Toni Noguer

Montse. Ha estat un plaer compartir amb tu aquests anys. Primer des de l’Ajuntament i darrerament com a pare. Gràcies per l’esforç i dedicació que hi has esmerçat. No hauria estat el mateix sense tu.
    Sort en la nova etapa