US ESPEREM A LA CLOENDA DE LA QUINZENA LITERÀRIA VERDAGUER

Els jocs d’en Jacint Verdaguer quan era un nen consistien en observar la naturalesa i jugar amb els insectes i els ocells.

El món de la joguina és un reflex de la societat i també dels valors, normes i costums imperants en cada moment històric.

La temàtica del Joc i els Jocs d’infantesa que es va utilitzar en els treballs dels Jocs Florals l’hem continuat durant la Quinzena Literària Verdaguer 2017.

Hem jugat amb la poesia de Jacint Verdaguer i d’altres poetes, hem aprés a recitar poesia i a compartir-la . Ens han ajudat en Lluís Soler, la Marta Parramon,  la Teresa Ribera i la Gibet Ramon, a tots hem d’agrair la seva col·laboració.

Divendres a dos quarts de quatre al pati de l’escola us farem un petit tastet del nostre treball: xiuxiuejarem poesia, inaugurarem l’exposició “Fa 50 anys que tenim museu”, podreu veure “L’escola d’abans” i els nostres poemes per tota l’escola.

Us esperem !!!

foto xiuxiuejar