CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Benvolgudes i benvolguts,

Des de fa temps, l’escola es presenta al Certamen de Lectura en Veu Alta, però aquest any per causa del covid19 s’ha suspès l’activitat amb el format de sempre.

Des del Grup Enciclopèdia i el Departament d’Educació han proposat tirar-lo endavant en un format de confinament.

Nosaltres també hem participat aportant els vídeos dels alumnes seleccionats com a representants de la nostra escola en les categories de grumets verds i vermells.

Entre tots els centres participants faran un sorteig de deu lots de llibres (un per cada Servei Territorial), gràcies a la col·laboració de La Galera i Text. També es faran arribar un diploma digital als alumnes que hi ha participat.

Aquests vídeos els podreu visualitzar al canal Youtube del Certamen de Lectura i també fer-ne ressò per les xarxes socials amb el hashtag #acasallegimenveualta.

Si cliqueu a sobre la imatge podeu veure els alumnes de la nostra escola.

Bona feina!

Equip de mestres.