CASTANYADA 2022

Divendres 28 d’octubre vam celebrar la Castanyada a l’Institut Escola.

Els/les alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial vam poder gaudir d’una visita molt especial. Va venir en Mariano, germà de la Maria Castanyera, el qual ens va explicar què li va passar quan va haver d’anar a buscar castanyes al bosc.

A partir de les 11 h,  els alumnes de 1r d’ESO i de 6è van preparar unes paradetes a la zona de la pista, on tot l’alumnat de primària i infantil vam poder passar per a elles; pintar cares, jocs d’encerts, equilibri, …

En paral·lel,  l’alumnat de 2n d’ESO van preparar un túnel del terror, on durant el dia  hi van poder passar tots els/les alumnes de Cicle Superior i d’ESO.

A la tarda, ens vam menjar les castanyes que ens va coure el senyor Jaume, les quals van quedar boníssimes!!!!

Moltes gràcies senyor Jaume, Mariano, docents i alumnes per fer aquesta festa tan fantàstica!

Veure les fotos aquí.