1A TROBADA D’INTERCANVI DE GLOSA

Avui hem celebrat la 1a Trobada d’intercanvi de glosa a Folgueroles amb l’alumnat de 2n d’ESO de l’IE Mossèn Cinto de Folgueroles i el de l’IE Greda d’Olot. Hem descobert que, a més de ser dos instituts escola, compartim una cosa molt especial: el treball de la glosa i les corrandes.

A les 9:45 l’alumnat de l’IE Greda ha arribat a La Damunt i nosaltres ja els esperàvem. Els hem donat la benvinguda i hem fet unes dinàmiques de presentació rimades. També hem fet una mini-competició a partir d’unes preguntes relacionades amb el món de la glosa. Finalment hem pogut preparar el combat de corrandes de la setmana que ve fent un simulacre amb proves semblants a les que s’esdevindran el dijous. Ho hem fet cantant Corrandes de Folgueroles i Garrotins.

Ha estat una experiència molt enriquidora que ens ha permès conèixer noies i nois d’un altre institut escola.  A més, hem compartit una pràctica que ens caracteritza: les corrandes! Esperem tornar a repetir l’experiència, perquè a Olot ens han dit que ens esperen!

Us animem a venir a la II Mostra de glosa i combat de corrandes de l’IE Mossèn Cinto el proper dijous 11 de maig a les 15:00h als jardins de Can Dachs i esperem que envieu el vostre vídeo al III Concurs de Corrandes de Folgueroles! Teniu aquest cap de setmana per gravar les vostres corrandes d’amor ❤ i enviar-les a corrandesfolgueroles@iemossencinto.cat