QUINZENA VERDAGUER 2017

Els alumnes de Cicle inicial hem realitzat diferents activitats relacionades en Mossèn Cinto Verdaguer.

Hem anat a visitar la casa museu Verdaguer. Allà ens van explicar com vivien, com anaven vestits, una mica d’història de la vida d’en Verdaguer,…

MUSEU (Copy)

També, relacionat amb les plaques que s’inauguraran al carrer del Fossar Vell i amb els poemes que hem vist i hem après, va venir la Teresa Rivera i ens va recitar diferents poemes relacionats amb els Jocs d’Infantesa i de petits animals. Va acabar, ensenyant-nos a jugar un joc que feia quan ella era petita: A sota sota cambra.

TERESA (Copy)

Una altra activitat que vam fer va ser escoltar un conte que havia escrit la Montse Lahoz relacionada amb la marieta (Voliol) que és l’insecte que es va inspirar Verdaguer per fer el poema que hem après enguany.

CONTE LA MARIETA VOLIOL (Copy)

A més a més, relacionat amb el projecte: L’Escola d’abans  i ara, vam buscar informació, entre d’altres coses, de quins jocs jugaven els nostres avis, els seus jocs d’infantesa, els quals podreu veure una petita representació d’aquests en l’exposició que hem preparat que porta per títol: L’Escola d’abans.

EXPOSICIÓ (Copy)

Si cliqueu sobre les imatges, podreu veure d’altres relacionades amb el què us hem explicat.