CIM D’ÀLIGUES

El proper dimarts 28 de novembre, els alumnes de cicle inicial anirem al Cim d’Àligues.

Ja fa dies que estem treballant el respecte i la sensibilització cap a la natura, i més aquesta setmana que és la setmana del medi ambient.

Allà realitzarem  un itinerari forestal on es tractaran aspectes generals de fauna i flora, cadena alimentària i diferents espècies d’ocells de bosc.

Seguidament, es farà una visita a la zona de les aus on s’explicaran les característiques pròpies de les aus rapinyaires.

Després  anirem a l’amfiteatre on veurem com volen en llibertat alguns exemplars d’aus rapinyaires, els més representatius de cada grup: el xoriguer i el falcó, el voltor, el duc, l’àguila, l’aligot…

Després de dinar, es prepararà una gimcana dins el recinte amb proves ambientades en el món de les aus rapinyaires per repassar alguns coneixements tot jugant.

Hora de sortida: 9h

Hora d’arribada: 2/4 de 5 de la tarda

QUÈ CAL PORTAR?

• Esmorzar
  • Beure
  • Dinar (qui hagi demanat pícnic se’ls hi donarà a l’escola)
  • Anar amb roba i calçat còmode
  • Moltes ganes de passar-s’ho bé i aprendre coses noves!