PROBLEMES A L’ESPRINT

El dimecres 21 de Febrer a les 16:00 un grapat d’alumnes de 1r i 2n d’ESO ens vam reunir
per fer 10 problemes de matemàtiques anomenats PROBLEMES A L’ESPRINT, activitat en línia adreçada als centres. El centre guanyador és el primer que envia totes les solucions correctes als problemes que es plantegen.

Vam fer 5 equips de 4 companys, 2 equips feien el problemes de l’1 al 4 i la resta del 5 al 8 el més ràpid possible. Les respostes dels problemes depenien dels anteriors. Els problemes 9 i 10 els vam fer els 5 equips conjuntament. Entre els 20 alumnes vam trigar menys d’una hora.

Roger: “L’activitat ens va entusiasmar molt, ha sigut molt entretinguda i divertida. Ho
recomano a tothom. Ja tinc ganes de repetir.” (1r A)

Ezequiel: ”A mi personalment m’ha agradat moltíssim, perquè m’encanten les matemàtiques
i més quan els problemes són complicats. Va ser molt divertit, perquè ens vam ajuntar amb