DIADA MATEMÀTICA

Avui, com tots els anys, hem celebrar la diada matemàtica. A partir de 2/4 de 12 del matí, després del pati, hem fet tota una sèrie d’activitats relacionades amb el món de les matemàtiques: el dia PI i les proves CANGUR.

Els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO han fet les proves CANGUR al Centre i els de quart a les instal·lacions de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona. Es tracta d’un concurs  de matemàtiques que s’organitza en més de trenta països, amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves i intentar despertar el seu interès.

Per a la celebració del dia Pi, el Departament de Matemàtiques ha preparat una activitat relacionada amb el número pi, expressant els decimals com a diagrama de barres

L’objectiu és construir en el pati un diagrama de barres gegant de decimals
del número PI amb alumnes.

Els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO han fet els diferents cartells amb les xifres que formen els primers decimals de pi, i després, tots junts, hem fet la representació dels mateixos en un diagrama de barres al pati.