Visita Cal Dània

L’alumnat del grup de 2n CFGM de Gestió Administrativa vam sortir ahir el passat dilluns a visitar les instal·lacions de Cal Dània. Són unes dependències de l’Ajuntament de Torredembarra situades a la vora de la hípica, al Polígon Roques Planes de Torredembarra.

Actualment han engegat un projecte d’economia social i sostenible que està molt vinculat amb el que l’alumnat  del nostre grup està cursant actualment en el MP10-Empresa a l’aula.

La visita ens ha permès conèixer els orígens i els fonaments de la institució Cal Dània, sobretot en la seva vesant de la restauració, reciclatge, etc..

La visita va ser guiada per la Regidora de sostenibilitat i acompanyada també per d’altres membres que hi col·laboren per tirar endavant el projecte, que fou iniciat l’any 2002, i que té moltes i bones expectatives de futur.

Les professores Pilar Domènech i Maria José Timoneda (tutora) van acompanyar el grup en la sortida.