Una altra visió de l’emprenedoria: la cooperativa.

L’alumnat del CFGM de Gestió administrativa, cursen en el darrer any un mòdul relacionat amb l’activitat d’una empresa de forma simulada. Per tal de connectar el màxim possible l’aula amb la realitat, han tingut l’oportunitat de rebre dues xerrades online relacionades amb aquest entorn.

El dia 10 de novembre, dos socis de la Cooperativa l’Escac, el Pau i el Cristian, van poder explicar de  primera ma que era una cooperativa, i tot fent referències properes a la que ells dos juntament  amb una companya havien creat, els van descriure amb tota claredat el procés que ells van seguir per posar-la en marxa amb les vivències i dificultats que s’havien trobat.

El dia 24 de novembre la Verònica Segura administradora de l’empresa Guiver Assesors (Creixell) els va relatar la seva història personal, ella també va cursar  Formació Professional i tenia el somni de poder regentar la seva pròpia empresa. Els va animar a lluitar per millorar professionalment i com a persones,  i aconseguir allò que volguessin.

Van aprofitar la seva presència per que els expliques de primera ma les dificultats que pot trobar una persona que vulgui emprendre en aquests difícils moments de pandèmia i els va explicar, facilitats i entrebancs per poder aconseguir completar tots els tràmits per crear i posar en marxa una cooperativa, i com ella i els treballadors de la seva empresa, aconsegueixen ajudar i prestar aquests servei a moltes persones emprenedores que s’hi adrecen.

La Verònica també col·labora des de fa molts anys en la formació d’alumnat en pràctiques del nostre centre.

Tot i les dificultats de la comunicació online, han pogut gaudir d’aquestes dues xerrades que han aportat altres visions de realitats emprenedores.