Participació al “Concurso de jóvenes talentos de relato corto”

El passat divendres, 11 de març, una selecció d’alumnes de 2n d’ESO va participar a la 61a edició del “Concurso de relato corto de jóvenes talentos” que organitza la Coca Cola.

Ja és tot un clàssic que el nostre centre es presenti a aquest certamen de relat en castellà i, tot i que aquest any ha hagut de tornar a ser en format online, els alumnes han gaudit de l’experiència de convertir-se en escriptors per un dia.

Els vint-i-set talents que han hagut de fer front al “foli” en blanc han creat els seus relats a partir d’un estímul creatiu ben especial: una imatge de la il·lustradora Flavita Banana.

Han sortit de l’experiència orgullosos de la seva creació i il·lusionats per si agradarà al jurat. Algú, també una mica nerviós de l’emoció.

“La tragedia”, “Amor a ciegas”, “Amor a través de las pantallas”, “Hasta que la muerte nos separe”, “Acéptalo”, són alguns dels títols que ja van camí de triomfar. Molta sort!