Lectura El Quijote

El departament de Llengua castellana i literatura ha estat en contacte, aquest curs, amb l’àrea de cultura de l’Ajuntament d’Argamasilla de Alba, el poblet manxec, de gran tradició cervantina, del qual es diu que “Cervantes no quiso acordarse”.
Des de fa 29 anys, amb motiu del dia del llibre, es celebra en aquesta petita població, una lectura col·lectiva del Quixot i hem estat convidats a participar-hi de manera virtual.
Amb els nostres alumnes, vam treballar  la lectura en veu alta dels sis textos que ens van adjudicar.  El resultat va ser exitós i l’experiència molt enriquidora per a alumnes i professores. Agraïm l’esforç realitzat a la lectura del text original d’aquesta universal obra.
D’aquesta manera, el passat divendres 21 d’abril, Nerea Oliva Arce, Xavier Sardà Vallribera, Kawthar Nouiss, Íngrid Trujillo Peco, Lucía Alejandra Caró Rodríguez i Mariana Barrios Vargas, de 3r d’ESO, van participar en aquesta edició de lectura col·lectiva del Quixot a Argamasilla de Alba.
Agraïm a l’Ajuntament d’Argamasilla i  a la nostra companya, Ana Mateos, natural d’aquesta població, la seva proposta.