GreenEcoHealth, visita islandesos a Torredembarra

Som alumnes de 1r de Batxillerat de l’Institut Ramon de la Torre i durant aquests darrers sis mesos hem tingut l’oportunitat de participar al projecte Erasmus+ GreenEcoHealth, amb els objectius de promoure comportaments que lluiten contra la discriminació i la intolerància, treballar l’educació emocional de l’alumnat i professorat, millorar la competència lingüística en llengües estrangeres així com desenvolupar hàbits saludables prenent consciència de la situació ambiental del planeta.

Els alumnes Torrencs vam anar a Islàndia al setembre i aquesta setmana ha sigut el seu torn de visitar-los. Hem gaudit molt i intercanviat experiències sobre una cultura i societat diferents a la nostra. Us ho recomanem!

Eneko Vera i Nerea Ferreros