Estades d’immersió lingüística en llengua estrangera

Actuació cofinançada per la Unió Europea

Estades escolars d’immersió lingüística en llengua anglesa

Un total de 80 alumnes i 6 professors de 2n d’ESO han participat, del 2 al 4 de març de 2020, a les Estades escolars d’immersió lingüística en llengua anglesa a l’Alberg Jaume I de l’Espluga de Francolí.

Aquesta actuació forma part del “Programa d’Orientació i Reforç per a la Millora i Suport en l’Educació” del Ministeri d’Educació i Formació Professional i està cofinançat pel “Programa Operatiu d’Ocupació, Formació i Educació del Fons Social Europeu 2014-2020”.

L’Institut Ramon de la Torre té definida com a la línia de centre potenciar les llengües estrangeres i l’educació emocional, així que aquesta ha estat una gran oportunitat per a què l’alumnat pugui millorar la seva competència oral en llengua anglesa, així com gaudir d’un temps de qualitat amb els seus companys i companyes i professorat.

La Direcció

L’estada a l’Espluga de Francolí

Durant les estades, hem pogut aprendre anglès en un ambient lúdic i relaxat, així com relacionar-nos amb els nostres companys i professors.

Han estat uns dies intensos a l’Espluga de Francolí! Hem fet un munt d’activitats diferents: hi ha hagut des de jocs més moguts d’activitat física a activitats intel·lectuals com ara gimcanes o resoldre misteris. A més de visita cultural al Monestir de Poblet.

Com podeu observar a les fotografies, hem passat una mica de fred, però també hem rigut de valent!!! I quina ha estat la nostra sorpresa quan hem descobert que els monitors sí que parlen català!

Aquests tres dies ens han servit a tots per millorar la nostra relació, connectar amb la natura, aprendre uns dels altres, a atrevir-nos a utilitzar l’anglès fora de l’aula, a perdre la vergonya… Simplement, a millorar! Moltíssimes gràcies per donar-nos aquesta oportunitat!

Alumnes i professors