EL RAP DELS TALLERS DE 3r I 4t D’ESO

Dins el POEFA, Programa d’Orientació i Reforç per a la millora i suport en l’educació, enguany tot l’alumnat de 3r i 4t d’ESO van realitzar uns tallers de iniciació al rap distribuïts en dues sessions de 2 hores repartides entre els dies 18-22 de gener i 8-17 de febrer a càrrec de Versembrant.

L’objectiu d’aquests tallers era treballar l’expressió emocional a través del rap com a element catàrtic i mediador cultural per assolir competències relacionades amb la gestió de les pròpies emocions i treballar temàtiques que fomentin valors de no-discriminació com pot ser feminisme, l’anti-racisme o l’autoestima, així com l’elaboració d’un producte final que els identifiqués i fos el  fruit del seu treball en equip.

El posterior enregistrament es va fer el 23 de febrer amb 2 alumnes voluntaris de cada grup, els quals van poder viure l’experiència de rapejar davant d’un micròfon unes lletres que ells mateixos havien escrit i polit. Aquest és el resultat de tot el treball en el que els nois i noies de 3r i 4t s’han implicat emocionalment.

L’alumnat de l’Institut Ramon de la Torre té qualitats artístiques, els felicitem per la seva creativitat i valorem l’experiència com a molt positiva.