DIA INTERNACIONAL PER A L’ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA ENVERS LES DONES

El dia 25 de novembre està declarat com el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones. Des del centre, amb l’objectiu de reforçar el compromís comú per erradicar totes les formes de violència masclista i millorar el nostre entorn, s’han fet una sèrie d’activitats de conscienciació a l’alumnat sobre la importància de la prevenció i l’abordatge de qualsevol tipus de violència. Us deixem una mostra de les pissarres digitals creades pels alumnes de 4t d’ESO que cursen TIC on han compartit reflexions i desitjos sobre la violència envers les dones, un recull de micromasclismes i algunes idees sobre com podem canviar-lo pels alumnes de 2n de CFGM de Gestió administrativa i un mural realitzat pels alumnes de 1r ESO D i l’aula d’acollida.