JOCS FLORALS

El passat 23 de maig vam tenir l’honor d’assistir a l’entrega de premis dels  I Jocs Florals de Catalunya.

L’acte es va realitzar a l’Institut Vidal i Barraquer de Tarragona i hi van anar alumnes d’escoles d’arreu de Catalunya.

Als voltants de les deu el matí ens van fer una explicació de l’origen d’aquests premis i els primers guanyadors que van haver-hi, i llavors van començar a cridar els premiats, tot enllaçat pel repertori de la Coral de la Canonja.

Va ser un acte molt fluït i entretingut. Es van presentar 98 treballs dels quals van sortir 5 guanyadors -3 d’Educació Primària i 2 de Secundària-, que els hi van donar una flor i un diploma. Els participants van ser obsequiats amb una llibreta reciclable i un altre diploma de participació. Va ser un gran matí i esperem que aquest concurs no sigui l’últim cop que es realitzi, sinó que duri molt de temps i molta gent tingui el plaer de gaudir d’un acte com aquest.

Andrea Viedma 3rA i Queralt Fortuny 2n A