CONCURS SOBRE CIVISME I CONVIVÈNCIA CIUTADANA

Alumnes de l’Institut Ramon de la Torre guanyen els premis del Concurs sobre civisme i convivència ciutadana convocat per la Regidoria de Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Torredembarra, amb la col·laboració de la Regidoria d’Ensenyament, i a través del Pla Educatiu d’Entorn.

Els alumnes de 1r d’ESO, Victoria da Silva, Elena Fortuny, Eva Martínez i Roger Peris, han guanyat el Primer premi de la categoria de primer cicle, dotat de 400 €.

El grup d’alumnes de 4t d’ESO format per Paula Baumann, Joanna Garcia, Andrea Martínez i Ermina Rotaru, han estat guardonades amb 400 € per obtenir el primer premi de la categoria de segon cicle.

El centre també ha estat premiat amb un guardó de 100 €.

Els premis s’han atorgat al saló de plens de l’Ajuntament de Torredembarra, presidit per l’alcalde de Torredembarra, el regidor de Participació Ciutadana i la regidora d’Ensenyament.
L’alumnat de l’Institut Torredembarra i de l’Institut Ramon de la Torre han exposat els seus treballs davant de les autoritats, del jurat del Concurs, dels professors i familiars.

Felicitem als magnífics alumnes i a la excel.lent professora, Elisabet Dalmau, la bona feina i dedicació.

Tot esforç té la seva recompensa.

Enhorabona !!!
(sortim a Ona La Torre, al Baix Gaià i al Tac12)