CONCURS ODISSEA 2013 DE CATALUNYA

ACTE DE LLIURAMENT DE PREMIS DEL CONCURS ODISSEA 2013 A CATALUNYA

El passat dijous 18 d’abril de 2013 es va celebrar a Tarragona el lliurament de premis de la II edició del Concurs Odissea 2013 de Catalunya, que va tenir lloc a l’acte d’inauguració del  XVIII Festival Juvenil de Teatre Grecollatí, organitzat per la Societat Catalanade Teatre Grecollatí Prosopon.

Els alumnes de 2n de Batxillerat de Grec i LLatí del nostre centre, guanyadors de dos tercers premis, acompnayats de la seva profesora, Rosa Sòria,  van rebre de mans de la Directora dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Tarragona, la Sra. M. Àngels Gonzàlez Estremad, el merescut reconeixement i premi, davant d’un auditori de prop de 2.000 alumnes i professorat de Clàssiques d’arreu de Catalunya que ompliren el Camp de Mart de la ciutat.

Després de gaudir amb la representació de la tragèdia d’Èsquil Els set contra Tebes, els nostres alumnes van poder visitar els principals jaciments arqueològics romans de la Tarraco urbana.

Tant per als alumnes com per a les professores acompanyants la jornada fou inoblidable.
LAETA VOBIS HAEC DIES!

Podeu trobar més informació al següent bloc:     http://apleccat.blogspot.com/