SANT JORDI ‘ 13 – FESTA MUSICOLITERÀRIA

Un any més per la diada de Sant Jordi hem celebrat tots plegats la festa musicoliterària més important i significativa del curs escolar.

El nostre centre ha homenatjat els alumnes guanyadors dels diversos concursos que des dels departaments didàctics s’han anat convocant.

• Premis Pi: de les diferents activitats que es van en la celebració del dia pi el 14 de març
  • Guanyadors del Concurs de lectura en veu alta.
  • Tast poètic de l’obra de Salvador Espriu, de Joana Raspall i de Bartomeu Roselló-Pòrcel
  • Premis del Concurs Literari Sant Jordi 2013 en les categories de 1r i 2n d’ESO, 3r i 4t d’ESO i Batxillerat i Cicles Formatius, en les modalitats de narrativa i poesia en Llengua Catalana i Llengua Castellana.
     Tot acompanyat amb l’actuació de la Coral  i del Conjunt Instrumental del nostre Centre.