CONCURS ESCOLAR DE LA ONCE

Guanyadors de la província de Tarragona al Concurs Escolar de la Once
El grup format pels alumnes Andrea Viedma, Marc Seco i Marina Galán, sota la coordinació de la professora Cristina Fernández, ha estat el guanyador de la fase provincial de Tarragona, a la categoría C de primer i segon d’ESO, de la 29 edició del Concurs Escolar de la Once i la seva Fundació.

L’Institut Ramon de la Torreva presentar diferents vídeos al Concurs ja que és una activitat motivadora i educativa pels alumnes. L’alumnat, en equips d’entre tres i cinc membres, havien de gravar un vídeo de no més d’un minut que mostrés algun aspecte on encara és possible millorar l’accessibilitat e integració per a les persones amb discapacitat.
Sota el lema La cápsula del tiempo: la aventura de construir el futuro, els participants es van haver de convertir en actors i directors de cinema per imaginar com volen que sigui la societat del futur en relació amb la discapacitat i la igualtat d’oportunitats.
En aquesta edició han participat 133 treballs a Tarragona, realitzats per 501 alumnes de 41 centres educatius, sota la coordinació de 47 professors. A Catalunya han participat 763 treballs, realitzats per 2722 alumnes de 193 centres educatius, sota la coordinació de 217 professionals de l’educació.

L’Institut Ramon de la Torre, com a guanyador de la fase de la província de Tarragona, passa a la fase autonòmica. El lliurament dels premis autonòmics tindrà lloc el 23 de maig a Barcelona i l’entrega dels premis estatals es farà el 2 de juny a Madrid.

Esperem que tinguin tanta sort en la fase autonòmica i estatal com fins ara.

Enhorabona!!!