VITRALLS

Els alumnes de segon de la ESO han realitzat de forma conjunta, entre les assignatures de matemàtiques i socials, un treball sobre els vitralls gòtics.

A l’assignatura de matemàtiques havien de treballar la geometria i amb aquest objectiu han aprofitat el programa informàtic Geogebra per crear uns vitralls d’estil gòtic.

En el cas de l’assignatura de ciències socials, aprofitant que ens tocava estudiar l’art gòtic, hem demanat als alumnes dissenyar en paper un vitrall que després han passat a una cartolina negra, a la que han retallat els dibuixos i els han omplert amb papers de colors.

Posteriorment hem decorat amb tots aquests treballs el passadís de segon. Les finestres amb les cartolines i les parets amb els vitralls fets amb Geogebra. Comproveu vosaltres mateixos l’efecte tan espectacular que hem aconseguit.