TALLER: QUÈ SAPS DE LA SIDA ?

El dia 28 d’octubre va tenir lloc al nostre institut una xerrada sobre el VIH. Aquesta activitat va estar destinada als alumnes de 3r d’ESO. De manera objectiva, dues voluntàries de la Creu Roja ens van informar sobre diferents aspectes de la sida: com prevenir-la, les vies de contagi i les conseqüències de patir la malaltia.
Amb aquesta xerrada vam prendre consciència de la importància de la responsabilitat a l’hora de mantenir relacions sexuals, així com del manteniment d’hàbits higiènics.
S’hi van plantejar diferents situacions amb què tots nosaltres ens podem trobar i quina hauria de ser la reacció correcta.
Al principi de l’activitat vam omplir un qüestionari i la veritat és que, quan va acabar la xerrada, tots teníem més clars els conceptes sobre aquesta malaltia i algunes de les nostres opinions havien canviat.

Els alumnes de 3r A