TALLER DE POESIA ESCÈNICA

El passat dimecres un grup d’alumnes de segon d’ESO: Roger García, Milena Znatnova, Duna Gómez, Héctor Vicente, Marta García, Kimberly Reyes i Xènia Cunillera; van poder gaudir d’un Taller de Poesia Escènica, organitzat per la Regidoria d’Ensenyament de l’Ajuntament de Torredembarra.

Aquest taller pretén traslladar els elements de la poesia a sobre l’escenari, però utilitzant els recursos propis del llenguatge escènic, l’espai, l’acció, la interpretació, el ritme, la llum, la relació amb l’espectador, etc.

Els alumnes van fer d’espectadors de diferents escenes poètico-teatrals i després van haver d’utilitzar la seva imaginació i treball en equip per escenificar la seva creació.

Ha estat una manera lúdica d’introduir-nos en el món del teatre no convencional i entendre el joc i les dinàmiques escèniques.