ESO – ACTIVITATS DE NADAL 2016

De 8 a 9.45 es realitzen diferents accions dins i fora les aules.
1r i 2n D’ESO

8.00 – 9.00
Cursa solidària (solament aquells que corren)
9.00 – 9.45
Mannequin Challenge (enregistrar amb un bon mòbil i portar-ho a direcció per guardar-ho).
9.45 – 10.30
Acompanyar l’alumnat al pati.

NADAL I SOLIDARITAT: Activitats destinades a treballar la solidaritat i els drets de la infància.
Que labor realiza Save the Children un año despues del tifón Haiyan en Filipinas (1.06 minuts).
Rap de la convencion sobre los derechos de la infancia – Instituto Princep de Viana (4.16 minuts).
Articles 1, 2 i 3 dels Drets dels Infants.

3r i 4t d’ESO

8.00 – 9.00
9.00 – 9.45
Cursa solidària (solament aquells que corren)
9.45 – 10.30
Acompanyar l’alumnat al pati.

NADAL ARREU DEL MÓN: Activitats destinades a veure el Nadal arreu del món.

Una de les actrius de ‘Caçafantasmes’ adopta la tradició catalana de fer cagar el tió. Vídeo en anglès. Hi ha l’script del video.

Pare Noel, Santa Claus i Sant Nicolau són els noms que rep el personatge que reparteix joguines als infants la nit de Nadal. “Blog Europa”, gràcies als vídeos de diferents estudiants repartits per Europa, mostra com es viu el Nadal a ciutats com Amsterdam, Brussel·les, París o Londres.
El Nadal no es viu de la mateixa manera a tot arreu. Cinc estudiants catalans mostren, a “Blog Europa”, com són les festes nadalenques a les ciutats on fan l’Erasmus.
I en aquest vídeo podem veure altres nois i noies parlant del Nadal arreu del món.