EL RAMON DE LA TORRE AMB LA MARATÓ

Un dels objectius de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio és conscienciar els joves sobre les malalties tractades en el programa, enguany dedicat a les malalties infeccioses.  Per aconseguir-ho, la Fundació desplega una intensa campanya de divulgació i sensibilització adreçada als centres educatius, en el cas del nostre centre, aquests professionals ens visitaran properament per fer unes xerrades a l’alumnat  de 1r ESO i a l’ alumnat  de visual i plàstica de 4rt ESO.

Aquests xerrades han estat possibles gràcies a la col·laboració del professorat de visual i plàstica del centre: Laia Mercadé, Divina Bernadó i Adrià Esteve que han elaborat amb el seu alumnat uns murals que ens il·lustren la problemàtica de les malalties infeccioses i que a més participen en el concurs de murals organitzats per La Marató.

Us animem a fer una ullada als nostres murals i a participar en els nombrosos actes que es realitzen des de La Marató.