Dario Martinez i Carla Marta Balaguer, nous representants dels alumnes al Consell Escolar

El dijous 23 de novembre vam celebrar les eleccions al Consell Escolar de l’IPM. Tots els estudiants de l’Institut vam anar a la biblioteca per votar els representants de l’alumnat.

Els alumnes més votats van ser Dario Martínez, de 4 d’ESO A, amb 335 vots, seguit de Carla Marta Balaguer, de 2n CFPM TM10, amb 224 vots. En total es van presentar nou alumnes, i de 3r d’ESO, del grup D, es va presentar la Yasmina EL Aouni, que va quedar tercera, amb 170 vots.

Els estudiants de cada classe com a molt vam poder votar dues persones. Les eleccions van començar a les 8:30 hores i van acabar a les 17:00 hores. En total, van votar 896 alumnes, dels quals 11 van ser vots nuls i 31 van ser vots en blanc.

Consulta els resultats de les eleccions al Consell Escolar

El Consell Escolar, un òrgan molt important

El Consell Escolar és un òrgan format per pares, mares, professors, alumnes, personal d’administració i representants de l’administració local (Ajuntament) i representa a tot l’Institut.

Els alumnes que hi participen poden ser de qualsevol curs de l’Institut. I els que volen ser-ne membres han de preparar un discurs i han d’afrontar unes eleccions per ser escollits representants del Consell.

Els membres del Consell Escolar es reuneixen per solucionar, discutir i millorar temes de l’Institut. Com, per exemple, el projecte educatiu, la programació general, activitats extraescolars, millores a les aules i al pati, millores del material…

Redacció: Izan Cañete, Luciana Larenas, Lucía Pons, Jordi Garcia i Daniel Vargas