L’empresa ELECTRICITAT BOQUET SL, empresa de manteniment industrial i estalvi energètic del Maresme amb més de 150 treballadors i 119 anys d’història precisa contractar, amb contracte laboral en pràctiques, un/a titulat/a en el CFGM de Gestió Administrativa. Les condicions de l’oferta de treball són les següents:
TASQUES PRINCIPALS
– Atenció telefònica
– Gestió documental
– Suport facturació i reclamació de cobraments
– Gestionar els avisos diaris i els pressupostos acceptats
– Suport a altres àrees quan sigui necessari
COMPETÈNCIES
– Actitud proactiva, resolutiva i positiva
– Persona metòdica i organitzada
– Adaptabilitat a organització jeràrquica i a reportar a comandament superior
– Capacitat de treball en equip
REQUISITS
– Formació en Grau Mitjà en Gestió Administrativa (imprescindible que la data de finalització
no superi els 3 anys)
– Coneixement en ofimàtica, entorn Microsoft (Excel, accés, Word)
– Complir els requisits per al tipus de contracte
– Residència a Mataró / rodalies
CONDICIONS
– Contracte en pràctiques
– Retribució segons marc legal del tipus de contracte i jornada 1.469,19 bruts/mes x 12 pagues
– Jornada: 40 hores /setmana
– Possibilitat de prorrogar estada
CONTACTE
Enviar cv’s i títol o resguard a rrhh@boquet.cat
Referència en assumpte: OFERTA ADM20230914