Convalidacions

Us recordem que a l’apartat de convalidacions d’aquesta pàgina web trobareu tota la informació relativa a les convalidacions de matèries de l’ESO per a l’alumnat que cursa estudis de música o dansa en un conservatori, en un centre professional o en una escola de música o dansa autoritzada, i per a l’alumnat amb dedicació significativa a l’esport. Hi trobareu la normativa i també els documents per poder fer la sol·licitud. Cal omplir-los i presentar-los a la secretaria del centre juntament amb la documentació que es requereix per a cada cas.

El termini de sol·licitud d’aquestes convalidacions finalitza dos mesos després de l’inici de curs. Més enllà d’aquest termini, no es podran fer més sol·licituds.

Per qualsevol dubte, podeu trucar a la secretaria del centre.