Campanya d’ajuts a l’escolarització curs 2024-25

El Servei Comarcal d’Educació del Consell Comarcal d’Osona inicia la campanya d’ajuts de suport a l’escolarització del curs 2024-2025.

Renovacions:

• Ajuts de llibres, material i activitats en horari lectiu.
  • Ajuts de desplaçament obligatori i no obligatori (distància de més de 3 km des del domicili fins al centre o des del domicili fins la parada de l’autobús).
  • Servei de transport escolar (autobusos Sant Bartomeu del Grau, Santa Eulàlia de Riuprimer i Muntanyola).

En cas que ja hagueu demanat algun d’aquests ajuts o serveis el curs 2023-24, a partir del dia 15 d’abril rebreu un SMS o correu electrònic per tal que pugueu fer la renovació directament de manera més àgil. Si no rebeu aquest correu o SMS, poseu-vos en contacte amb el centre.

Instruccions:

És important que visualitzeu el següent vídeo explicatiu.

Aquest curs necessiteu disposar d’idCat Mòbil o cl@ve PIN per poder fer la renovació.

Fixeu-vos bé de clicar l’opció que us correspon:

Si teniu dificultats, poseu-vos en contacte amb secretaria per tal de resoldre dubtes o fer la renovació de forma presencial, amb cita prèvia.

Termini per fer la renovació: 29 d’abril de 2024