Nova participació de l’Institut de Gurb al Claustre Obert del Departament d’Educació

El dia 2 d’abril, l’Institut de Gurb va participar a la primera edició del Claustre Obert, un conjunt de webinars del Departament d’Educació que tenen l’objectiu de donar veu a la comunitat educativa de centres de tot el territori català per a compartir les respostes educatives que s’han donat en aquest escenari extraordinari provocat pel Covid-19. En aquella primera edició, titulada Nous reptes, noves oportunitats, el director del centre, Francesc Giménez, va explicar com s’estava organitzant el centre per donar resposta a la nova situació.

Avui, dos mesos i mig més tard i amb el curs molt més avançat, l’Institut de Gurb ha tornat a participar al Claustre Obert, en la seva edició número 46 titulada La comunitat educativa, un element clau per afrontar nous reptes. Aquesta vegada, l’objectiu era explicar l’experiència viscuda, i per fer-ho hem comptat amb la veu de diferents membres de la comunitat educativa: el Francesc Giménez, director de l’institut; l’Ona Creixans, la Joana Febrer i l’Ignasi Casas, alumnes de 3r i 4t d’ESO del centre; l’Anna Maxenchs, mare de dos alumnes de 1r i 4t d’ESO, i la Núria Samsó, professora i tutora de 4t d’ESO.

No us el perdeu!