Informacions inici de curs 2021-22

Benvolgudes famílies,

A continuació trobareu les indicacions per a l’inici d’aquest nou curs 2021-22.

Agraïm per endavant la vostra col·laboració per, entre tots, fer que l’Institut de Gurb continuï sent un centre segur i acollidor per tothom.

Dates i horaris

Les classes començaran el proper dilluns dia 13 de setembre.

• Horari del primer dia: de 8:30 a 14:30 h.

Inici de les classes la resta de la setmana: 8:00 h.

Horaris autobús escolar 13/09/2021
Sant Bartomeu del Grau 07:55 h
Santa Eulàlia de Riuprimer 08:00 h
Muntanyola 07:25 h

Recordatori: l’ús de la mascareta és obligatori a l’autobús escolar i cal portar-la posada durant tot el trajecte.

• Horari de sortida: 14:30 h.

Durant els dos primers dies (13 i 14 de setembre), es realitzaran activitats d’acollida de l’alumnat.

Accessos al centre

Per evitar aglomeracions, els accessos al centre es realitzaran per nivells:

• 1r d’ESO: accés B, porta 1
  • 2n d’ESO: accés A, porta 2
  • 3r d’ESO: accés A, porta 3
  • 4t d’ESO: accés B, porta 4

El professorat del centre guiarà l’alumnat als diferents espais.

Mesures especials COVID
  • Mascareta obligatòria per accedir al centre i ús obligatori de la mascareta en tot moment i a tots els espais del centre.
  • Cal rentar-se les mans amb gel hidroalcohòlic a l’entrar i sortir de cada aula.
  • Desinfecció dels espais al final del matí.
  • Aïllament de l’alumnat que presenti símptomes que puguin estar relacionats amb la Covid-19.

Per tal de preservar la salut col·lectiva, és important que les famílies es facin responsables que cap alumne/a acudeix al centre si presenta simptomatologia compatible amb la COVID-19 o l’ha presentat en els darrers 10 dies:

• Febre (a partir de 37,5 graus)
  • Tos
  • Dificultat per respirar
  • Fatiga
  • Dolors musculars
  • Mal de cap
  • Mal de panxa amb vòmits o diarrea
  • Pèrdua d’olfacte i/o gust
  • Mal de coll o refredat + febre o altres símptomes de la llista

Per a més informació, podeu consultar el Pla d’organització per a l’obertura del centre del curs 2021-22.

IMPORTANT! El primer dia de classe cal que tot l’alumnat porti aquests dos documents:

• Declaració responsable signada.
  • Certificat de vacunació COVID. Es pot descarregar des de l’aplicació de La meva salut.

Aquests documents es poden lliurar en paper als tutors/es individuals el 1r dia de curs o bé enviar-los en format digital a secretaria@institutdegurb.cat.

Arribada al centre

Un cop al centre, l’alumnat s’haurà de dirigir als espais següents (a través dels accessos indicats anteriorment):

• 1r d’ESO: pati (espai A, B, C o D en funció del grup assignat. El professorat indicarà aquests espais i guiarà els estudiants).
  • 2n, 3r i 4t d’ESO: els alumnes entraran directament a la seva aula:
2n A Aula 12
2n B Aula 13
2n C Aula 8
2n D Aula 9
3r A Aula 7
3r B Aula 6
3r C Aula 5
3r D Aula 3
4t A Aula 4
4t B Aula 2
4t C Aula 1

• Llista de material del curs 2021-22.
  • Material que cal portar el primer dia:
    • Agenda
    • Estoig
    • Ordinador portàtil
    • Ampolla d’aigua reutilitzable
    • Mascareta
    • Alumnat de 1r d’ESO: material per lliurar al centre (folis i mocadors)
    • Alumnat de 3r i 4t d’ESO: roba còmoda i calçat per caminar

Per qualsevol dubte o aclariment, us podeu dirigir a la direcció del centre a través de l’adreça de correu electrònic a8068380@xtec.cat.

Desitgem que tinguem un bon inici de curs.