Carnaval 2021

Aquesta setmana, a l’Institut de Gurb hem celebrat la festa del Carnaval, aquest any força diferent, però no per això menys divertida. L’organització de la festa ha anat a càrrec de l’alumnat de 4t d’ESO del servei comunitari intern de participació que, juntament amb la coordinació d’activitats i sortides, ha fet possible una festa totalment adaptada a les mesures sanitàries del moment.

Els primers actes del Carnaval van tenir lloc de dilluns a dijous en forma de consignes:

• Dilluns vam venir al centre amb pijama.
  • Dimarts ens vam vestir amb roba descombinada.
  • Dimecres vam portar, com a mínim, una peça de roba del color assignat a cada curs: 1r d’ESO taronja, 2n d’ESO rosa, 3r d’ESO verd, 4t d’ESO vermell i professorat i PAS negre.
  • Dijous ens vam vestir de zoom.

La classe més participativa, que va complir més les consignes, va ser la de 1r A. Enhorabona a tot el grup! Continueu amb aquest entusiasme!

Avui divendres s’ha celebrat la gran festa del Carnaval. A partir de les 12:00, tothom s’ha començat a preparar ultimant les disfresses i repassant les coreografies pensades per l’ocasió. Seguidament, els grups han sortit al pati, un per un, per desfilar i representar un ball mentre lluïen la disfressa escollida. Aquest acte ha estat enregistrat i retransmès en directe a través del canal de Youtube del centre, de manera que tots els grups han pogut veure les actuacions dels companys des de les aules. L’acte ha estat presentat per l’alumnat de 4t d’ESO de participació i ha estat gravat i produït per TVBagué Serveis Audiovisuals.

Les disfresses han estat totes molt ben pensades! Les classes de 1r han anat d’animals, d’equip de futbol americà, de gòtics i de zoo. Les de 2n han creat coreografies a partir de les temàtiques de hippies, classe de zumba, busca a en Wally i esports. Els grups de 3r han participat disfressant-se d’Among Us, de personal sanitari, d’esportistes i de nacionalitats. Els grups de 4t han representat la Revolució Francesa, un casament i una comunitat motard. Finalment, l’equip docent i el PAS han recreat els personatges de la Cruella de Vil i els 101 dàlmates.

Un cop acabades les representacions, tots els grups han participat a les votacions donant 4 punts, 2 punts i 1 punt a les classes que els han agradat més per originalitat de la disfressa i la performance. La classe guanyadora ha estat la de 4t B. Enhorabona!!!

Destaquem i agraïm la gran tasca realitzada per l’equip organitzador del Carnaval i la gran implicació i participació de tot el centre. Gràcies a l’esforç de tothom, hem pogut gaudir d’un Carnaval segur en el qual s’han vist moltes rialles i molta cohesió de grup.

Us deixem un recull d’imatges de l’acte d’avui i el vídeo de les actuacions.

Podeu veure més imatges de la festa de Carnaval a la galeria de fotografies d’aquesta pàgina web.