Benvolgudes famílies,
Aquest proper dijous, dia 28 de maig, a les 18:30 h, tindrà lloc al centre la xerrada “Menstruar sense dolor. Acompanyar la salut femenina de la teva filla des de l’arrel, detectant senyals d’alerta i aplicant recursos naturals d’autocura i prevenció.” Es tracta d’una xerrada adreçada a mares amb filles menstruants o a punt de menstruar, a les filles que vulguin assistir-hi a les dones en qualsevol etapa vital.
A continuació us adjuntem tota la informació sobre la xerrada:
Per cuidar la salut femenina de la teva filla, cal començar per la teva. Com podem guiar-les si nosaltres encara tenim dubtes sobre el nostre propi cicle? Sabries identificar quan un símptoma premenstrual o menstrual ens indica un senyal d’alerta?
Es normalitza el dolor menstrual i la solució no és “tapar-lo” amb una pastilla, sinó entendre què el provoca, aprendre a cuidar-se de debò i resoldre’l des de l’arrel d’una manera amable per prevenir desequilibris ginecològics futurs.
Aquesta xerrada és un espai per a dones que volen trencar amb l’herència del patiment menstrual.
- Aprendrem a desxifrar què ens diu el cos durant la menstruació.
- Ubicarem els orígens del dolor en els nostres òrgans femenins.
- Diferenciarem el que és normal i el que no.
- Parlarem sense tabús de les conseqüències de les anticonceptives hormonals, les compreses de plàstic i les intervencions quirúrgiques.
- Presentarem el tractament natural per a dismenorrea i SPM.
- Compartirem pautes d’hàbits pràctics, senzills i econòmics per atendre símptomes de malestar de manera respectuosa amb el cos.
Us hi esperem!



