Carnaval 2026

El passat divendres, dia 20 de febrer, vam celebrar el Carnaval a l’institut. Igual que en les edicions anteriors, la festa va ser organitzada pel grup de delegats de 4t d’ESO. Durant els dies previs al Carnaval, els organitzadors van anar proposant diferents consignes, que tot l’alumnat del centre (i part del professorat!) va seguir amb motivació. Aquest any les consignes van consistir en venir a l’institut amb pijama, portar un pentinat original o un accessori creatiu al cap, portar una maleta creativa i anar vestits de gala.

El divendres, a última franja, les diferents classes van lluir les disfresses que havien dissenyat per a l’ocasió, i van fer les actuacions que s’havien preparat. N’hi va haver de molt divertides i originals! Com ja és tradició, el professorat també hi va participar. El jurat va estar format per la Laura Verdaguer i la Ivet Baulenas, referents dels Punts Joves de Gurb i Santa Eulàlia de Riuprimer, en Miquel Valera, conserge, i l’Ada Colomer i en Joan Pere Alzamora en representació del professorat de l’Institut. Es van atorgar premis a la classe més participativa a les consignes, la millor disfressa, la millor actuació i el showman del dia.

Va ser una bonica jornada, de la qual volem destacar la bona organització per part dels delegats de 4t d’ESO i la gran participació de l’alumnat del centre. Si seguim així, tenim Carnaval per molts anys!!!

Us deixem l’enllaç a la galeria, on es poden veure algunes imatges i vídeos de la festa.

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>