Preinscripcions DELF scolaire

Foto: www.delfscolaire.cat

El passat 12 de desembre es van obrir les preinscripcions per la realització de l’examen del DELF (Diplôme d’Études en Langue Française). Per segon any consecutiu, el seminari de francès del nostre institut prepararà l’alumnat per obtenir aquest diploma reconegut a nivell internacional. Els i les alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat que així ho desitgin tenen fins al 27 de gener de 2019 per inscriure’s. Les proves es realitzaran a finals d’abril. Animeu-vos a fer aquest examen i obtingueu un certificat que reconegui el vostre nivell en una segona llengua estrangera. Per a més informació, consulteu aquí.