Erasmus+ EuroBot 3.0 2019-2021

L’alumnat de l’Institut Banús comença el seu camí cap Europa de la mà del programa Erasmus+
L’institut Banús de Cerdanyola del Vallès participa al programa Erasmus+ amb el seu projecte Eurobot 3.0 amb el Collège Gaston Jollet de Salbris (regió Centre – Vall de Loire França)

L’alumnat de tecnologia de 4t de l’ESO de l’institut Banús crearan equips internacionals per tal de desenvolupar un robot que haurà de competir amb la resta d’equips creats, les trobades es realitzaran mitjançant videoconferència.
A l’alumnat se’ls planteja el repte de formar part d’una empresa de robòtica que cerca tres perfils professionals per al desenvolupament d’aquest. Un/a professional de la comunicació, un/a professional del disseny , dos professionals de l’enginyeria i la programació.
Els robots desenvolupats es posaran a prova en les dues visites en que els alumnes de Salbris i Cerdanyola es trobaran, primer a França al desembre i després a Cerdanyola a l’abril.
Aquestes activitats que es duran a terme durant dos cursos escolars permetran a l’alumnat compartir experiències amb d’altres companys/es europeus per abordar reptes comuns, com ara la competència digital i la automatització.

L’article a la web dels nostres companys de Salbris.

Documents de drets d’imatge, compromís amb el projecte i acolliment si s’escau

Projecte Erasmus+ “Beyond the language through the projects” 2020

Professorat de l’equip del Grup d’Experimentació Plurilingüe es formarà al llarg de l’any arreu d’Europa en metodologia CLIL, Apenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres conegut per les seves sigles en anglès, i en metodologia basada en projectes.

S’estenen els ErasBamnus+ entre els alumnes….i entre els professors !!

Los proyectos Eramus+ estan cofinanciados por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación es responsabilidad exclusiva de l’institut Banús  y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.