Erasmus+ Our Future in our Hands 2020

Projecte coordinat pel nostre soci, permetrà a deu alumnes de batxillerat retornar-los la visita que ens feren al novembre, on ens van poder exposar les particularitats del seu centre, regió i pais a més de compartir nombroses activitats i vetllades. Aquí podeu veure el que vàrem fer i el que en pensàrem al marxar.

Aquest abril emprendrem el vol cap a Cracòvia.

El nou projecte ERASMUS+ presentat per l’Institut Banús de Cerdanyola del Vallès i la FUNDACJA EUROPEJSKI INSTYTUT OUTSOURCINGU ha obtingut  una subvenció de 9600 € dels fons de la Unió Europea per a les despeses del viatge i l’estada que realitzaran un grup de 10 alumnes de batxillerat a la localitat de Chórzow i a la muntanya de Brenna per a realitzar una estada de cinc dies amb els seus companys  de l‘Institut IV M. Curie de Chórzow

El projecte anomenat pretén treballar sobre la importància d’ampliar els horitzons professionals de l’alumnat  des del respecte i el coneixement de les diferents cultures i sensibilitats, desenvolupant les comptències necessàries per a realitzar un treball en un equip internacional i pluridisciplinar.

Els alumnes polonesos en la seva estada a Cerdanyola van tenir la possibilitat de gaudir de múltiples visites a la ciutat, a les seves festes local de Sant Martí  i a llocs emblemàtics de Cerdanyola tal com, el sincrotró, el MAC, un assaig dels castellers i unes lliçons de tir amb arc amb tiradors olímpics, a més de la corresponent recepció per part l’alcalde.

En tornar al seu centre després dels dies de visita, varen fer una festa per posar en comú el seu viatge, aquí teniu algunes de les imatges d’aquesta festa-exposició.

S’estenen els ErasBamnus+ entre els alumnes….i entre els professors !!

Los proyectos Eramus+ estan cofinanciados por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación es responsabilidad exclusiva de l’institut Banús  y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.